2015. feb 25.

A férfiak szexuális ciklusa

írta: Finomkiscsaj
A férfiak szexuális ciklusa

Az embernek nem mindig van kedve a szexhez. Máskor meg megállás nélkül csak kefélne. A nők esetében a válasz egyszerű, a havi ciklus az oka. Náluk folyamatos a hormonális változás, ami befolyásolja a szexuális étvágyat. De mi a helyzet a férfiakkal, akiknek elvileg közel állandó a hormonszintjük. Legalább is nem havi ciklus alapján változik. A minket, férfiakat irányító tesztoszteron szint változik az életkorral, és változik naponta is. Ez igaz is, mivel ahogy az érésünk során emelkedik a tesztoszteron szintünk, úgy nő a szexuális étvágyunk is, és ahogy öregszünk, úgy csökken is. És igaz ez a napi ingadozásra is, reggel mikor a legmagasabb a szintje, akkor kívánjuk leginkább, de legalább is többségünk merev farokkal ébred reggelente. Akkor viszont mitől függ, hogy egyik nap megállás nélkül szexelnénk, másnap pedig, hát nem annyira van kedvünk hozzá? Nos, nincs itt nagy titok, a férfiakat is a hormonjaik irányítják, ennek szintje pedig összefügg a mindennapjainkkal, azzal, hogy milyen fizikai és lelki állapotban vagyunk, mit és mennyit ettünk, mennyit mozogtunk, mennyi stressz ért minket.

 

kep.JPG

Nézzük sorban:

  1. Táplálkozás

A kiegyensúlyozott hormonháztartás alapja a kiegyensúlyozott táplálkozás. A diéták bezavarhatank a hormontermelésbe, ha nincs elég zsír és fehérje bevitel, akkor nagy valószínűséggel nem eszünk elég koleszterint sem, ami elsőre ugyan jól hangzik, de ez az alapanyaga a hormontermelésünknek, nem szabad teljesen kizárni. Ha nem eszünk elég szénhidrátot, akkor nem lesz erőnk, és az általános gyengeség sem tesz jót a szexnek. Ezért ha szexelni akarunk, akkor kerüljük a szélsőséges diétákat!

  1. Alvás

Az alvás szükséges, ilyenkor dolgozik a hormontermelésünk ezerrel és pihenünk is. Használjuk ki ezt az időt, amivel ráadásul semmi dolgunk sincs, csak várni és jön az eredmény magától.

  1. A mozgás

Több szempontból is fontos. Egyrészt szükséges az általános fizikai állapotunk megőrzéséhez, az állóképességünk fenntartásához. (Nem beszélve arról, hogy egy izmos, sportos testtel nagyobb esélyünk van a szexre, mint Michlein babaként.) Ezen felül bizonyos sportok, főleg a súlyzós edzések, emelik a tesztoszterontermelést. A sportolók ki is használják ezt a legális dopping lehetőséget, mi mért ne élnénk vele az ágyban. Egy jó edzés után szinte boritékolható nálam, hogy álló farokkal fogok megjelenni a hálószoba ajtóban.

  1. Stressz

A stressz összetett dolog, többféleképpen irányítja a szexualitásunkat. A hangulat hiánya mellett fizikailag is árt nekünk. A stresszhelyzetben kortizol szabadul fel, ami felkészíti a szervezetet a feltételezett harcra. Sajnos a kortizol, mindamellett, hogy segíthet is szükséghelyzetben, sajnos napjainkban a minket érő stressz legyőzéséhez nincs igazán szükség rá. Mindenesetre a kortizol a létfentartás hormonja, nem a fajfentartásé, így sok jóra ne számítsunk.

Szóval tegnap egyikünk sem volt toppon. Én csak simán álmos voltam, percek alatt elaludtam. Utána persze felébredtem, minden tekintetben, de már nem akartam a félig alvó szépséget molesztálni, így álló farokkal kivonultam és megoldottam a problémámat magam. Ma nem voltam álmos.

dsc07381.JPG

A poszt megírását is az ihlette, hogy van amikor már előre tudom, hogy mit is szeretnék majd az ágyban, és ez rettenetesen fel tud izgatni, máskor meg egyáltalán nincs bennem izgalom, sőt néha – nagyon, nagyon néha – az is előfordul, hogy egyáltalán nincs kedvem a szexhez. Tegnap is úgy éreztem, hogy ha lesz valami, akkor helyt állok, de magamtól nem volt túl sok kedvem kezdeményezni. Persze így el is maradt. Ma már egy kicsit kanosabb voltam, főleg, hogy elkezdtem a posztot írni, és mikor az illusztrációhoz készítendő képek elkészítése jutott eszembe, természetesen fel is izgultam annak rendje és módja szerint. Tehát az átlagosnál egy kicsit nagyobb várakozással,de a poszt témája szerinti kisebb hangulatban vonultam be a hálószobába, ahol egy kis hempergés következett. Közben simogatásnak álcázva finoman végigsimítottam a fenekét és meglehetősen pozitív reakció volt a válasz mikor a nyílást is elértem. Rá is kérdeztem és megerősítette, hogy jól esett neki. Ettől persze megindult az agyam. Nem is akartam tovább húzni a dolgot, befészkeltem magam a lábai közé és nyalni kezdtem. Mikor beizgult, vettem a gépet és készítettem néhány képet, persze szigorúan csak a blog miatt ;-) A rövid fényképezkedés után megszopogatott egy kicsit, hogy jobban csússzak és már bent is voltam a nedves puncijába. Szenvedélyes dugás kerekedett ki belőle, belemarkoltam a hajába, magamhoz szorítottam és lassan, de annál határozottabban dugtam. Egy idő után javasoltam, hogy csináljuk hátulról.

dsc07390.JPG

Ezzel óvatosan kell bánni, mert hamar el tudok menni ettől a póztól. Közben csináltam még néhány képet és aztán finoman elkezdtem a fenekét izgatni. Kicsit talán túl finom voltam, mert mikor rákérdeztem utólag akkor azt mondta, hogy nem érzett semmit. De csinálhattam, engedte, ó jeee! Visszafordultunk, simogatni kezdte magát és a vége itt látható :-)

 

Szólj hozzá

házasélet férfi nemi ciklus férfi hormon változás