2015. feb 17.

Az érzet

írta: Finomkiscsaj
Az érzet

Mi mozgat bennünket? Ha egy kicsit feljebb mászunk a Maslow piramison, akkor már nem az éhség érzet motivál majd minket, hanem más megfoghatatlanabb célok. Azonban az alapfeltevés ugyanaz. Az érzet a hajtóerő. Pontosabban a vágy az érzetre. Ebben válnak el a létfenntartástól a magasabb rendű szükségletek. Itt már nem az érzet hajt minket, hogy csináljuk, hanem a vágy az érzetre. Vágyunk dolgokra, amiket még sohasem tapasztaltunk meg. Azért, mert egy érzetet társítunk hozzá. Egy érzetet, ami jó nekünk. Lehet, hogy majd a megtapasztalás teljesen más lesz, mégis elhisszük, hogy a vágyunk helyes képet tesz elénk. A valóságban általában egy intenzív élményhez több érzet is társul, jók, rosszak is. A vágyainkban csak egy számunkra fontos, domináns érzet. A többit nem rakjuk hozzá. Éppen ezért nem is mindig megalapozottak a döntéseink egy nagyon vágyott dolog elérésében, mert a döntést csak egy vágyott érzett támogatja, míg ellene nem hoz fel semmit a képzeletünk. Aztán gyakran a megtapasztalás csalódás lesz. Vagy a társuló érzetek miatt meg sem tudjuk élni az élményt tökéletesen.

A szex sem más ebből a szempontból. Ott is vannak beteljesületlen vágyaink. Legalábbis a többségünknek. Ezek a vágyak mindig izgatóak és tiszták. Mindig csak a jót képzeljük hozzá. Aztán a valóság, teljesen kiábrándító lehet. Egyáltalán meg kell-e élni a vágyainkat, vagy elég csak vágyakozni rá, mert addig fenntartható a hozzá tartozó érzet. Mi a jobb nekünk, folyamatosan vágyakozni valami után, elképzelni, hogy majd milyen lesz, folyamatosan izgalomban lenni miatta.

Vagy kockáztassunk és éljük meg? Vagy jó lesz, vagy nem. A vágy mindig tiszta, a tapasztalat pedig néha vegyes érzéseket hoz.

3.jpg

Még soha nem próbáltuk hármasban, vagy négyesben. Viszont mindkettőnk fantáziájában ott van a vágy, hogy csináljuk. Ő csak a tiszta élvezetet látja benne, de én azért látom a zavart, ami ott lesz az elején, hogy akkor mit is csináljunk, hogy kezdjünk neki. A féltékenységet, ha esetleg a másik lány hozzám ér, vagy megkér, hogy akkor dugjam már meg őt is legyek szíves. És a végén, mikor már lecsillapult a vágy, akkor mi történik majd. Lehet, hogy csak én spirázom túl a dolgot, de az érzethez, ami fenntartja a vágyat a többes szex iránt, azért kapcsolódnak más érzések is. De beszélünk róla és könnyen lehet, hogy ha egyszer úgy adódik, akkor több lesz ebből mint fantázia...

1.jpg

 

Valamelyik nap megismertünk egy fiatal párocskát egy buliban. Aranyosak voltak szépek, kedvesek. Este beszélgetés közben szóba kerültek és beindult a fantázia. Amúgy is volt egy alaphangulat, a Kiscsaj azt fejtegette, hogy én miért nem teperem le őt erőszakosan és tépem le róla a ruhát. Nem sokáig tudtunk erről higgadtan társalogni, mert letepertem. Rövid hempergés után az arcomba lihegte, hogy „Gyerünk, verd ki rám, ne legyél szégyenlős!” Hihi, én szégyenlős. Főlé kerekedtem és elkezdtem kiverni. Közben azért még megvitattuk ezt a párocska dolgot és nagyon felizgatott, ahogy a fülembe suttogta, hogy úgy szeretné, ha én előbb megdugnám és mikor már jó nedves, akkor jönne a srác és alaposan megdugná hátulról, miközben én nézem őket.

Nem tudtunk sokáig erről csevegni, mert hamarosan a mellére élveztem. Mit csináljak, izgat a gondolat, hogy előttem dugják meg. Tetszik ez a téma folytatni fogjuk még esténként!

 

a fiú

Szólj hozzá

érzet