2015. már 08.

Szüzességem elvesztése

írta: Finomkiscsaj
Szüzességem elvesztése

Az anális szex megosztja a társadalmat. Van, aki szereti, van, aki nem. Van, aki nem meri bevallani, van, aki fél tőle, van, aki undorodik. Az internetes médiában és fórumokon rengeteg cikk, írás található róla. Mi is pontosan reprezentáljuk a társadalmat. Én szeretem, a Kiscsaj nem. Próbáltuk, de nem jött be neki, olyannyira nem, hogy el sem jutottunk a behatolásig. Én szeretem, de igazán itt sem jutottunk túl messzire, mert undorítónak találta, így én sem lettem megdugva.

dsc07463.JPG

 

Az idők viszont változnak, valamelyik nap eljutottunk odáig, hogy megbeszéltük, hogy vegyek síkosítót, aztán majd meglátjuk. Nekem sem kellett kétszer mondani, már rohantam is. Megvettem életünk első síkosítóját. Persze ment a fiókba, néhány erőtlen próbálkozás és célozgatás volt a részemről, de eredmény semmi.

Aztán megtörtént. Nem úgy, ahogy terveztem, de így is jó volt ;-)

Nekikészültünk az estének, Neki nem volt kedve hozzá, de nem akart cserben hagyni. Feküdtem a hátamon, Ő pedig a lábamközött térdelt és gyengéden szopta a farkam. Fel-le járkált a nyelvével rajta, meg-megszopogatta a végét, bekapta. Csak feküdtem és élvezkedtem. Hagytam, had tevékenykedjen kedvére. kis idő után elkezdte a golyóimat is nyalogatni. Mostanában nagyon rákkantantunk erre. Én élvezem, Ő meg kihasználja ezt. És az őrületbe kerget vele. Most is le-leszaladt a nyelvével. Kicsit felhúztam a lábam, hogy minnél lejjebb kerüljön a nyelve, hátha a lyukat is körbenyalintja. Teljesen felhúzott, de mindig megállt mielőtt teljesen leért volna. Csigáztam magam, majd rászóltam, hogy dugjon meg. Meglepődött. Nagy nehezen kinyitottuk a síkosítot, hiába nincs gyakorlatunk ebben. Nyomott az újára egy kicsit és elkezdte maszírozni a lyukat. Hihetetlen jó érzés volt. Kis körzés után lenyúlta és próbáltam bejjebb nyomni az úját. Éreztem, hogy próbál óvatos lenni, de én már akkorra elvesztettem a fejem Pár percig simogathatott, mikor éreztem, hogy már nem bírom tovább, el fogok menni. Rászoltam, hogy dugja be rendesen és elélveztem. Isteni volt. Hatalmasat élveztem. Mikor megkérdeztem, hogy mi volt a véleménye, azt mondta, hogy nem volt rossz neki sem, így remélem lesz folytatás!

a fiú

Szólj hozzá

anális szex párkapcsolat házasélet