2019. ápr 10.

A tűsarkú varázsa

írta: Finomkiscsaj
A tűsarkú varázsa

Vannak dolgok, amelyek kimaradtak az életünkből. Nem azért mert nem akartuk, vagy nem lehetett, hanem egyszerűen csak praktikus okokból. Sokan áradoztak már róla, hogy mennyire szexi tud lenni egy tűsarkú cipő, sőt vannak kifejezetten megszállottjai is ennek a témának.6.jpg

Nekünk mégis valahogy ez kimaradt. Eddig. Születésnapom volt, kívántam egyet.

Az igaz, hogy már régóta rágom a fülét, hogy próbáljon fel egyet, de eddig nem sikerült. Most viszont szülinapom volt, nem mondhatott nemet.

1.jpg

Elmentünk egy rövid hétvégére wellnesezni egyet, és ha már ott voltunk, akkor vettünk neki egy dögös, tűsarkú szandált. Én választottam. Menni ugyan nem lehet benne, de legalább vadul néz ki.

5.jpg

Azt nem mondom, hogy ezentúl csak ebben fogjuk csinálni, de tényleg szexi volt. És neki is tetszett.

2.jpg

De vajon mi van mögötte? Miért izgulnak fel ennyien egy, amúgy járásra szinte teljesen alkalmatlan lábbelitől?

3.jpg

A válasz ugyanaz, mint a többi ékszer, kiegészítő, ruha és csecsebecse esetében. A szebb partner nagyobb garanciát ad a szebb utódokra, ami növeli a génállományunk hosszútávú átörökítésének esélyét. Az agyunk pedig nem minden esetben képes megkülönböztetni a tökéletes genetikát az optikai tunningtól. A lábat hosszabbnak, kívánatosabbnak látjuk egy ilyen cipőben. A hosszú láb pedig korunkban kívánatos.

4.jpg

Így megkívántam én is őt a tűsarkú szandáljában. Néztem a tükörben, ahogy elém térdel, a szájába vesz és már kő kemény is voltam. Aztán kiélveztük a hirtelen jött izgalmat és egy nagy dugással ünnepeltünk.

a fiú

Szólj hozzá