2015. feb 08.

Fától az erdőt

írta: Finomkiscsaj
Fától az erdőt

Talán az egyik legigazabb mondás, hogy nem látjuk a fától az erdőt. Az élet rengeteg területére igaz. Miért ne lenne az a mi esetünkben is. Folyamatosan hajszoljuk az új izgalmakat, mikor meg ott van előttünk, akkor kiszúrja a szemünket és észre sem vesszük. Mindig felizgat a lehetőség. Talán még jobban, mint amikor megtestesül a dolog. A szexben is van, hogy felizgat valaminek a lehetősége, annyi is elég, hogy csak megcsillanjon a remény valamire, már csak arra tudok koncentrálni, és mint valami élő árbócrúd járkálok. Most is van valami a levegőben, de semmi konkrét terv nincs, mégis folyamatos izgalomban vagyok. Miért? Különösebben nem érdekelt, mert csak az élvezet és a szenvedély a lényeg, nem az ok. Aztán leesett, töröm a fejem, hogy mivel dobjuk fel a szexuális életünket és már meg is tettük, hiszen itt van ez a BLOG. Ország-világ elé tártuk magunnkat, nemi életünket. Igaz, hogy az arcunk nélkül, de akkor is ez nagy lépés nekünk. Izgató! Most egy darabig ez el fog látni töltéssel és meg fogja adni az alaphangulatot, a folymatos izgalmat és szenvedélyt. És itt van előttem napok óta és nem is vettem észre.

Tegnap estea fent említett izgalom következményeként határozott szándékkal vonultam be a hálószobába este. Nehéz nap ide vagy oda, itt valaminek ma történnie kell. Hirtelen támadtam, kihasználva, hogy még nem állt fel. Az imádott pár meásodpercet kihasználva a puhát a szájába adtam és csak élvezkedtem amíg meg nem keményedett. Kicsit nehezményezte, hogy se szó se beszéd, csak úgy beesetem a szájába, de megtette a kedvemért szokás szerint. Aztán egy kicsit visszavettünk a tempóból és engedve unszolásának megmaszíroztam egy kicsit a hátát. Nem vagyok egy nagy masszírozó művész, egyrészt nagyon hamar elfáradnak az újjaim, másrészt pedig iszonyatosan felizgulok közben. Most se tartott 5 percnél tovább, de megalapozta a következőket. Összeújtunk és közölte, hogy szeretné, ha finoman, gyengéden megdugnám, de előtte simogassam egy kicsit. Jó dolog ez a simogatósdi, odabújok és általában valami kis történetet súgok a fülébe, miközben gyengéden simogatom a csiklóját. Kértem egy alapötletet a történethez és már kezdtem is:

„ A Balaton parton”

Lent ülünk ketten a parton, ő monokinizik, napozunk, várjuk az estét, a naplementét. Mikor besötétedik, gyengéden az ölembe hajol és szopni kezdi a farkam. Gyorsan felizgulok, hanyatt fektetem a pléden és nylogatni kezdem a punciját. Mikor már nem bírja tovább, akkor neki támaszkodik a nagy fűzfának és hátulról dugni kezdem. Közben néha lassítunk, megállunk, letérdelek, és újra nyalogatni kezdem. Aztán megint dugunk tovább, most előlről. Újabb szünet, és folytatás, aztán egy nagyot élvez. Ezek után leülünk a partra, közvetlenül a víz mellé és az ölembe hajolva szopni kezd, míg szájába nem élvezek.

dsc07343_2.jpg

Nem lehet hosszú lére engedni a történetet, mert nem akar elmenni, csak felizgulni. Ezért kér, hogy mást már dugjam meg. Ráfekszem és finoman, lassan belécsusszanok. Finoman mozgok ki, be, szinte érezhető a feszültség, a szenvedély, rettenetesen nedves és csúszós. Teljesen összegabajodva élvezkedünk. Feltérdelek, hogy kényelmesebben folytathassam, ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve elkezdi simogatni a golyóimat. Ha, elolvasta az előző írásban, hogy mennyire jól esett. Vagy csak észrevette, hogy mekkorát élveztem tőle a múltkor. Kicsit nyújtozkodnia kell, de megteszi és ettől mindketten nagyon beindulunk. Abbahagyja és magát kezdi simogatni. Innen már nincs megállás rövidesen elélvez. Én sem vagyok már messze, de újra kezdi a golyómasszázt, így már jövök is és beleélvezek. Nesze neked prios betüs nap!

a fiú

dsc07341_2.jpg

Érdekes a női agy, vagy csak az enyém… viszont igaz, ami igaz , hogy ha látom, hogy felizgulsz az rám is óriási hatással van. Ez így volt a golyómaszírozásnál, szinte versenynek érzem, hogy minél többet, minél jobban adjak – ezzel a végletegik fokozzam a vágyadat.

Nagy célom, hogy egyszer halljalak könyörögni az orgazmusért. Nem sok idő kérdése ez se már. 

a lány

Szólj hozzá

szex házasélet szex menstruáció alatt szex nehéz napokon