2015. ápr 17.

Hármas-álmas

írta: Finomkiscsaj
Hármas-álmas

Az egész blog írásosdi úgy kezdődött, hogy a házasságunknak majdnem vége lett. Megzuhantunk, eltávolodtunk, nem beszéltünk, pedig szerettünk. Egymást. Nagyon. De mégsem működött, mert nem tudtuk működtetni. Aztán megtörtént a baj, de Ő megbocsájtot. Sőt, megváltozott. Hihetetlen időszak volt. Soha nem fogom elfelejteni. Ekkor kezdtünk szakemberhez járni és magunkra találni. Újra felfedeztük egymást, magunkat. Én elkezdtem különböző témájú blogokat írni, Ő pedi szexelni velem kiatartóan a világ rendje szerint.

dsc07488_k.jpg

Ekkor egyik esti beszélgetés közben került elő a téma, hogy szeretné kirpóbálni egy másik lánnyal. Pasi vagyok, nem elleneztem. Tegisztráltunk is gyorsan néhány párkeresős oldalra és hajrá. Előfizettünk üzentünk, leveleztünk. Semmi. Semmi. Semmi. Mi nem vagyunk szimpatukusak, ők primitívek, nem válaszoltak. Nem lett belőle semmi. Azért ezt a dolgot másképp látjuk. Én inkább a szvinger irányába mentem volna el, ő párt keresne a neten. Szerintem az első egyszerűbb, szerinte meg a második bizalmasabb, tervezhetőbb. Az igaz, de hi nincs harmadik csaj vagy pár, akkor ennyi. Egy klubban meg csak többen megfordulnk, ha valaki(k) bejön, bejönnek, akkor lehet próbálkozni, ha senki, akkor is buli volt. Azt mondja papírkutya ehhez.  Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy csak csajt tud elképzelni, azt hogy egy másik pasi hozzá nyúljon azt nem lehet. Én el tudnám képzelni Vele a hármast egy másik pasival együtt is, de valamiért ez nem gyere be neki. Szóló, amatőr bi csajt találni meg nehezebb, mint kitalálni az ötöst a lottón. Szerintem nincs is olyan. Ha meg párt találnánk, akkor ott kódolva van, hogy a másik pasi őt is meg akarja majd dugni. Nem egyszerű az élet :-)

dsc07498.JPG

Van-e értelme hajszolnia többes szexet? Hajszolni igen, mert kell az izgalom fentartásához. Csinálni is, az már más kérdés, egyelőre ez ügyben nem tudok nyilatkozni. Mindenesetre a gondolat még jó darabig izgalomba fog tartani minket. Lányok, párok, ha esetleg kedvet kaptok a képeken látható csajszlihoz, ne habozzatok szólni. 

a fiú

 

Szólj hozzá